head>
Než vám řeknu 7 klíčových důvodů, proč má smysl plánovat, podívejme se, co se děje když plán nemáte.
Představte si, že jste se rozhodli, že začnete běhat. Ze svého rozhodnutí máte dobrý pocit. Vyrážíte poprvé ven, aniž byste tušili, kolik km uběhnete a co s vámi běh udělá. Nebudu rozebírat, jestli odpadnete po 20 m., 200 m nebo po 2 km. Záleží na vaší fyzické kondici a očekávání.
Pokud jste vyběhli bez jakékoliv přípravy a plánu, je velice pravděpodobné, že podruhé už běhat nepůjdete. Proč? Místo radosti z pohybu jste v šoku, že vás bolí celý člověk už po pár metrech. V hlavě vám zůstane vzpomínka na bolest a útrapy, protože radost z pohybu nepřišla.
V opačném případě, kdy si uděláte nejdříve analýzu své současné fyzické kondice, umíte si i udělat tréninkový plán. Pak si naplánujete kdy začnete a jak budete postupovat. Díky tomu máte šanci na úspěch.
Chcete zhubnout? Chcete si vyčistit při běhání hlavu? Chcete si zlepšit kondici? Podle toho si vytvoříte svůj tréninkový plán.
Jak často a kdy půjdete běhat. Jak daleko, sami nebo s někým dalším,…
Na základě plánování, si uvědomíte, že zlepšení dosáhnete opakováním aktivity (běhání) v určitém čase, který je úměrný stanovenému cíli.
Při tréninku se bolesti nevyhnete, ale budete mít radost z toho, že jste se překonali a šli běhat. Že už uběhnete první kilometr a srdce vám nebuší až v hlavě. Třeba i to, že nelapáte po dechu kdykoliv přijde sebemenší kopeček.
Pokud je váš cíl uběhnout maraton a nikdy jste neběhali, musíte začít s kratšími běžeckými úseky, které budete postupně prodlužovat o desítky metrů. Proti tomu sportovec, který je zvyklý pravidelně běhat 10-20 km, bude přidávat rovnou kilometry.
Jaké máte zkušenosti, postoj k prodeji, odhodlání a touhu splnit si sny, díky tomu, že zdokonalíte své dovednosti a stanete špičkovým obchodníkem? Proto byste měli mít svůj plán, který je pro vás dostatečnou výzvou, která stojí za realizaci.
Udělejte si plán, i když neznáte všechny podrobnosti. Můžete ho optimalizovat a vylepšovat za pochodu. Protože ambiciózní plán splněný ze ¾ přináší stokrát lepší výsledky než hra na náhodu. Díky svojí aktivitě dosáhnete očekávané výsledky i cíle.
Nyní přijde ta nejsložitější část. Udělat si pomocí odpovědí na výše uvedené otázky analýzu dosažených výsledků.
Bez výmluv a kliček se podívat pravdě do očí. Nic si nenalhávat a naplánovat si, jak zlepšíte své obchodní a prodejní dovednosti.
Nyní si vezměte plánovací kalendář a naplánujte si jednotlivé kroky a prodejní strategii, jak zvýšíte svoje prodejní výsledky o desítky procent.
Běžně stačí vylepšit 1-2 klíčové dovednosti, které spojí celou prodejní strategii, jako skládačku. Díky tomu vaše výsledky vyletí vzhůru i o 50%.
S plánováním a zlepšením prodejních výsledků, vám pomůže skvělý parťák, který vás nikdy nenechá na holičkách. Bude s vámi každý den, ve dne i v noci. Je k neutahání.
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář