head>
Kdo má šanci víc uspět? Sebejistý nebo nejistý obchodní zástupce? Odvážný nebo bojácný? Komunikativní nebo nemluvný?
Rozhodný nebo nerozhodný? Usměvavý nebo zamračený obchodní zástupce?
Takto můžete pokračovat s mnoha dalšími příklady.
Kam tím mířím? K jednoduché otázce.
Na co narážím? Stále více lidí kolem sebe šíří negativní energii. Obchodní zástupce nevyjímaje. Přitom by každý z nás měl k zákazníkům přijít v dobré náladě a pohodě Udržovat si svůj osobní postoj na pozitivní vlně.
Chápu, že je stále složitější nepodléhat negativním názorům a špatným zprávám. Ale ruku na srdce. V čem vám pomůže negativní přístup?
Také si se svými zákazníky povídáte o všem, co „je špatně a stojí za houby“? Používáte dnes tolik oblíbené slova: „To je hrozné. To je strašné. To nejde. Líp už bylo. Bude jenom hůř“ Kdykoliv tato slova slyším, je to jako šlehnutí bičem.
Když si sami nadáte do blbců, řeknete si stokrát denně, že je to hrozný, co se tady děje. Nikdo nic nechce. Zákazníci jsou debilové a jenom si vymýšlejí. To nemůžu prodat.
Jak se potom cítíte? Žádná sláva to není, že? Cítíte se podle toho, jak se sebou mluvíte.
Jste na tom podobně?
Dobrou zprávou je, že pokud si to uvědomujete, můžete začít pracovat na zlepšení své nálady a pohody.
Těchto 6 tipů umí změnit špatnou náladu na pohodu a příjemné pocity. Díky tomu za méně času víc prodáte. A to je to dost pádný důvod pro jejich vykoušení.
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář.
Děkuji za prakticke rady : )