Jak sladit práci a osobní život obchodního zástupce? Dobrá otázka. Někdy je oříšek sladit práci a soukromí. Jindy je to snadné? Na rovinu přiznávám, někdy utrpí osobní život někdy to je práce. Záleží na subjektivním pocitu, co je v ten daný okamžik důležitější.
Jak sladit práci obchodního zástupce s jeho soukromím?
V každé práci je nejsložitější vždy začátek.
- Když začínáte v jakékoliv práci, netušíte, jak se vyvinou pracovní povinnosti.
- Jaká je reálná pracovní doba.
- Jestli skončíte ve stanovený čas, nebo až máte hotovo a splníte daný úkol.
- Než se práci naučíte, trvá vám všechno 2x víc času.
- Můžete práci odložit na později, když zrovna nehoří termín.
- Podle toho můžete sladit zbytek dne.
Obchodní zástupce je v jiné situaci.
Za obchodníka mluví prodej a obrat, který do firmy přiveze. Buď má nebo nemá výsledky. Za nic se neschová, nemůže všechny schůzky odložit na konec týdne, protože se mu zrovna nechce.
Za obchodního zástupce mluví prodej a obrat, který do firmy přiveze. Buď má nebo nemá výsledky.
Úspěšní obchodníci dají přednost zákazníkům.
- Osobní život může přijít na řadu, až máte splněno a opečované zákazníky.
- Zní to tvrdě? Možná, ale je to holý fakt, protože kdo nás platí? Naši zákazníci.
- Chcete být úspěšní? Makejte na sobě, aby se vám obchod a prodej dostal pod kůži.
- Abyste nemuseli zdlouhavě přemýšlet nad tím, co a jak říct, jak se rozhodnout, čemu dát přednost.
Muži jsou na tom se sladěním páce a osobního života lépe než ženy. Většinou jim odpadá péče o domácnost a děti. Nikoho se nechci dotknout, ale stále převažuje model: „Muž je živitel rodiny a žena zabezpečuje chod domácnosti.“ (Udržuje oheň v jeskyni, aby si po lovu měli členové tlupy kde odpočinout a nabrat sílu na příští lov.)
Od kolegů obchodních zástupců vím, že většinou omezili sladění pracovního a osobního života na 2 věci. Na práci obchoďáka a své koníčky. Podle momentální nálady a situace doma občas přibrali i nějaké rodinné povinnosti.
Ženy jsou oproti mužům ve složitější situaci. Sladit práci „obchoďačky“ a chod rodiny potřebuje systém a alespoň minimální pravidla.
Systém, který využívám. Plánování, příprava a dodržení naplánovaného.
Díky jednoduchým pravidlům ušetříte čas a energii.ZA 3x méně času prodáte o 35 % víc, oslovíte stejný počet zákazníků a víc vyděláte?
- Kouzlo je v efektivitě, jednou stanovíte pravidla a potom je využíváte.
- Mírné korekce provádíte za pochodu.
- Nemáte-li žádný plán, každý den přemýšlíte, co byste měli dělat.
- V myšlenkách máte chaos a nevíte, jak vše zvládnete.
Díky jednoduchým pravidlům ušetříte čas a energii. ZA 3x méně času prodáte o 35 % víc, oslovíte stejný počet zákazníků a víc vyděláte?
Péči o domácnost doporučuji rozdělit mezi všechny členy.
- I děti mohou pomoci. Funguje to a vedete je k samostatnosti.
- Můžete odbourat kult pravidelných teplých večeří. Není to vaše povinnost.
- Mnohem lepší je věnovat hodinu času dětem než přípravě teplé večeře.
- Ženám doporučuji, aby se naučily poprosit partnery o pomoc, místo čekání na to, až je to napadne.
- Nedovolte mýtům, aby vás ovládaly. Je mnoho věcí, které děláme jenom proto, že se od nás očekávají.
4 kroky, které musíte ovládnout, abyste si domluvili schůzku a prodali
- Jednoduchý, ale efektivní systém a prodejní strategii.
- Znát 5 principů úspěšného prodeje.
- Vědět jaké zákazníky máte oslovit, aby od vás koupili.
- Naučit se, jak a čím své zákazníky oslovit, abyste si domluvili schůzku.
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář.