head>
Možná se ptáte, jestli má smysl jít na nějaké školení nebo udělat online kurz? Z mého pohledu jednoznačně ano. Totéž bych vám řekla i před 20 lety, kdy jsem k obchodu poprvé přičichla.
Do té doby, jsem prodávala stylem pokus omyl. Nikdo mi nic neřekl a neporadil, abych náhodou nebyla lepší než on.
Prodávala jsem stylem pokus omyl. Nikdo mi nic neřekl a neporadil, abych náhodou nebyla lepší než on.
Jako kouč a trenér vidím, jaká síla je ve sdílení zkušeností. Jak jedno slovo, jiný úhel pohledu nebo zkušenost někoho jiného, umí změnit výsledky. Díky tomu se investice do školení za pár týdnů vrátí.
Přesně to se mi stalo nedávno. Po jedné tajné poradě, z programu Život na pravé straně, konečně přišlo uvědomění. Jak můžu projekt „Školeni pro obchodní zástupce“ odlišit od konkurence a posunout ho dál.
Ve svých programech Jirka Mazur, učí principy podnikání, které nevyčtete z knížek. Jsou to věci z podnikatelského života, na které sami nepřijdete, protože máte jiný úhel pohledu.
Můj velký Aha moment byl, když jsem pochopila, že stále přemýšlím jako zaměstnanec a to mám ŽL 22 let. Těch Aha momentů mám víc, ale podělím se ještě o jeden.
Segmentaci zákazníků můžete dělat podle různých parametrů, ale definování cílovky, podle Kiyosakiho Cash flow kvadrantu, mě nikdy nenapadlo. Přitom je tento způsob segmentace zákazníků pro prodej celkem klíčový.
Ještě vám prozradím obrovskou přidanou hodnotu školení nebo online kurzů. Potkáte se s lidmi, kteří přemýšlejí podobně jako vy. Můžete navázat partnerství, získat přátele. A na víc, už v tom co děláte, nebudete sami.
Mějte se krásně a těšte se na další článek, 10 důvodů, proč se školení a kurzy 100% vyplatí?
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář. 🙂