...pro obchodní zástupce, obchodníky a podnikatele, kteří chtějí eticky prodávat a růst.
Efektivní komunikace se zákazníky a jejich oslovení v době krize
Jaké by to bylo, umět komunikovat se zákazníky tak, aby
objednávali a nakupovali
komunikace a slova
úspěšnost prodeje
Chcete zlepšit svoji komunikaci a oslovení zákazníků? Ano? Přijďte si pro ověřené tipy, návody a postupy.
Kam? Na interaktivní on-line školení - workshop.
Efektivní komunikace a oslovení zákazníků
termín: připravuje se, On-line – školení-workshop vede Ivana Sáčková
Kapacita workshopu je omezena na 10 účastníků.
O čem to bude a jaké dovednosti si osvojíte?
Efektivní komunikaci
Potřeby zákazníka
Oslovení zákazníků
Technika práce s tichem
Jak na prodej v době krize
Zapojení inovací
Jak bude on-line školení - workshop probíhat?
- Program interaktivního školení - workshopu zahájíme v 9.00 h a skončíme 12.30 h. nebo 13.00 h - 16.30 h dle zvoleného termínu.
- Celé školení - workshop bude probíhat on-line (přes internet) na platformě Zoom:.
- Není nutné nic instalovat, předem vám pošlu odkaz a kliknutím na něj se připojíte. Abychom se všichni vzájemně viděli a slyšeli, budete potřebovat funkční webovou kameru (stačí i ta integrovaná v notebooku). Ještě si vezměte pro komunikaci a poslech sluchátka a mikrofon (od mobilu bohatě stačí).
- Pomocí praktických cvičení dostanete odpovědi na vaše otázky
- Naučíte se principy úspěšného prodeje, klíčové komunikační dovednosti, které okamžitě využjete v praxi.
- Školení - workshop je interaktivní, komunikujeme a diskutujeme, stejně jako na živém školení.
- Obsah školení – workshopu uvidíte na obrazovce, v podobě PowerPoint prezentace. Dostanete ji i e-mailem, včetně pracovních listů, které budeme potřebovat.
- Dostanete i certifikát o absolvování školení – workshopu.
Jako bonus, dostanete přístup k záznamu školení – workshopu. Získáte 5 dní navíc, abyste si mohli zafixovat naučené dovednosti. :-)
Kdo školení - workshop vede?
Ivana Sáčková, kouč a mentor obchodních zástupců, kterým pomáhá měnit úhel pohledu na prodej, zlepšovat jejich prodejní výsledky a zvyšovat efektivitu prodeje. Nejčastěji o 20- 35 %. To znamená, že za méně času, víc prodají. Jako kouč a trenér proškolila přes 11 435 obchodníků osobně nebo online.
Co říkají ti, co se mnou už zkušenost mají?
Jednání se zákazníky, obnovení znalostí jsou největším přínosem. V průběhu školení „AHA moment“ odhalení chyby v jednání se zákazníkem. Budu pracovat na jejím odbourání.
Největším přínosem byl celkový pohled na profesi a komunikace. „Aha momentem“ bylo místo, kde mě napadlo dělat prodej a věci s tím spojené tak, aby to bavilo mě a hlavně zákazníky. Jste naprosto skvělá. Obdivuji Váš kladný vztah k životu.
Vžít se do role zákazníka byl pro mě „AHA moment“ i největší přínos ze školení. Uvědomění si pocitů zákazníků při obchodním rozhovoru.
Jsem v oboru nový, takže důležité bylo všechno. Díky, dozvěděl jsem se informace, o kterých bych ani neuvažoval.
Dnes do své komunikace a růstu investujete
990Kč + DPH
a ušetříte hodiny času, zlepšíte svoji komunikaci se zákazníky a díky tomu zvýšíte i svoji úspěšnost prodeje, pokud uvedené tipy a postupy aplikujete v praxi.
Kapacita workshopu je omezena na 10 účastníků.
Jako bonus, dostanete přístup k záznamu školení – workshopu. Získáte 5 dní navíc, abyste si mohli zafixovat naučené dovednosti. :-)
Nic neriskujete!
Zlepšením výsledků jsem si jistá, proto vám dávám 12 měsíční záruku spokojenosti.
Pokud mi prokážete, že jste aplikovali do praxe to, co je obsahem tohoto on-line školení - workshopu a nevydělali jste na tom více, než jste investovali do školení, vrátím vám peníze za školení zpět. Tato záruka je pro vás úplně bez rizika. Můžete na tom jen vydělat.
SAXO spol. s r.o. Paní Sáčková je opravdu člověk na svém místě. Její profesionální přístup a maximální pečlivost při přípravě školení je doplněna otevřeností a pochopením v každém okamžiku. Její školení se nám líbilo po všech stránkách – jednak nám poskytlo nejen teoretický základ, ale i možnost vyzkoušet si to, co nás nejvíce trápilo během praktického cvičení. Paní Sáčková nám dodala energii, podpořila nás a povzbudila do další práce. Svými tipy a radami obohatila každého z nás. Její školení včetně odběru emailů se zajímavou tematikou vřele doporučujeme!
Díky dlouholetým zkušenostem v obchodování a osobnímu přístupu paní Sáčkové, dokázali naši obchodní zástupci přinášet velice zajímavé obchodní zakázky a to i přes to, že v obchodování byli někteří z nich úplnými začátečníky. Obzvláště oceňuji podporu obchodních zástupců i nad rámec sjednaného kontraktu. Paní Sáčková byla vždy nápomocna v kterýkoliv okamžik a obchodním zástupcům poskytla vždy cenné rady a asistenci v jejich obchodních případech. Díky koučování si dokázali sami nastavit cíle, možnosti a priority. Během spolupráce jsem sledoval rostoucí sebevědomí obchodních zástupců při vedení obchodních jednání a hlavně zvyšující zájem o obchodní činnost.
Máte nějaké otázky? Potřebujete doplnit informace?
Nebo jste vedoucí obchodního týmu a chtěli byste individuální školení.
Napište mi na info@ivanasackova.cz nebo volejte na +420 776 309 157
Jsem tu pro vás, ráda vám pomůžu.