Štítek: komunikace

7 nejčastějších chyb e-mailové komunikace, které brání zvýšení prodeje

Většina lidí používá e-mailovou komunikaci, aniž by se zabývali jejími (ne)psanými pravidly. Bez velkého přemýšlení napíší e-mail nebo dají rovnou odpovědět a za pár minut někdy...

Jak komunikovat se zákazníkem, abyste prodali

Je veřejným tajemstvím, že obchodní rozhovor vede ten, kdo pokládá otázky. Asi jste to už někdy slyšeli. Pokud ano, řídíte se podle toho? Zamyslete se...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...

Potvrzeno psychology

Psychologové opět potvrzují, že mozek neumí myslet na dvě věci najednou. To znamená, že nemůžete současně myslet na to, že vás zákazník odmítne, nebo že rád koupí. ...

Klíč k úspěšnému prodeji.

O komunikaci se s obchodními zástupci bavíme často, je to klíč k úspěšnému prodeji. Jak může pomoci, co a jak při obchodním jednání upravit, jak reagovat na různé situace...

Jenom kvalita nestačí. Chce to něco víc.

Jak je možné, že se firmy dostanou do červených čísel, i když mají vysoce kvalitní výrobky? Mají mezinárodní certifikáty jakosti, a přesto není o výrobky velký zájem? Vyšší cena...

Nejčastější chyby při komunikaci se zákazníkem.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte?   Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...

Zlepšete komunikaci, získáte více spokojených zákazníků.

Všimli jste si, že lidé mezi sebou stále méně komunikují? Je to paradox, čím jsou kvalitnější komunikační technologie, tím méně spolu mluvíme. Tento trend se...

Jak komunikovat se zákazníky?

Komunikace se zákazníky otevírá dveře úspěšnému prodeji. Mnoho obchodních jednání končí fiaskem, protože obchodní zástupce komunikaci podcení. Mnozí prodejci si nevšímají řeči těla zákazníka, a proto...

Vymýšlíte si a lžete? Prozradí Vás řeč těla.

Při vymýšlení a lhaní Vás většinou odhalí řeč těla, pokud nejste trénovaný lhář. Můžeme se ptát: „Platí ještě, že lež má krátké nohy?“ Z pohledu práce obchodního...