Štítek: komunikační dovednosti

5 tipů, jak působit přesvědčivě na zákazníky

Ať už se snažíte zapůsobit na majitele firmy nebo nákupčího, aby si od vás objednal, musíte působit přesvědčivě. Musíte působit sebejistě a profesionálně, i když se tak možná...

Jak překonat strach z odmítnutí a mít radost z každého obchodního jednání

Lidem se líbí práce obchodního zástupce a snaží se tuto pozici získat. Až se jim to povede, jsou nadšení a tetelí se blahem. S blížícím se termínem nástupu...

Jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky

Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...

Jak moc tlačíte na zákazníky, aby koupili

V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...

Proč je 85 % obchodních zástupců zákazníky nepochopeno?

Mluvíte jazykem zákazníků? Rozumí vám vaši zákazníci? Říkáte, no jasně, ano.  V tom případě vám upřímně gratuluji. Patříte k 15% obchodních zástupců, kterým jejich zákazníci porozumí. 85...

Ptejte se, zvýšíte úspěšnost prodeje.

Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...

Klíč k úspěšnému prodeji.

O komunikaci se s obchodními zástupci bavíme často, je to klíč k úspěšnému prodeji. Jak může pomoci, co a jak při obchodním jednání upravit, jak reagovat na různé situace...

Jenom kvalita nestačí. Chce to něco víc.

Jak je možné, že se firmy dostanou do červených čísel, i když mají vysoce kvalitní výrobky? Mají mezinárodní certifikáty jakosti, a přesto není o výrobky velký zájem? Vyšší cena...

Nejčastější chyby při komunikaci se zákazníkem.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte?   Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...