Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů
Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají...
head>
Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů. Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají...
Možná je trochu tvrdé srovnávat automatické slevy a mor, který uměl zlikvidovat tisícová města a vyhladit nejedno lidské pokolení. Dříve se šířil nekontrolovaně mor, dnes to jsou...
Drtí vás dražší konkurence? Stává se vám, že zákazníci nechtějí váš produkt, i když je levnější než konkurenční? Například kadeřníci chtějí levnější značky barev na vlasy. Třeba i méně...
Stalo se Vám, že spokojený zákazník odešel ke konkurenci? Konkurence Vám přetáhla zákazníka? Jak to, že skončila spolupráce se spokojeným zákazníkem? Slyšeli jste od zákazníka,...
Využijte ji ve Váš prospěch. Konkurence je důležitou součástí našich životů. Můžete ji nenávidět nebo ji můžete využívat. Nebýt konkurence, nepohnete se z místa. Odmalička stále...