Štítek: kontaktování zákazníků

Má improvizace své místo při komunikaci se zákazníkem? Ano nebo Ne?

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak může improvizace ovlivnit výsledek vašeho telefonátu, obchodního jednání, schůzku samotnou nebo přímo úspěšnost prodeje? Jak se díváte na improvizaci při oslovení...

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi.

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...

Technika oslovení, která rozděluje lidi, i přes to, že vás dostane na schůzku

Tato technika oslovení rozděluje lidi na dvě nesmiřitelné skupiny. Jedna o této technice tvrdí, že její používání je neomalenost, arogantnost a neúcta k lidem, se kterými se chcete...

Patří laskavost a pochopení obchodního zástupce do jeho práce v 21století

Proč zmiňuji zrovna laskavost a pochopení obchodního zástupce? Patří tyto dovednosti do prodeje? Vždyť máme 21. století. Odevšad na nás vyskakují informace o umělé inteligenci, digitalizaci, automatizaci, průmyslu 4.0...

Jak oslovit 4 x méně zákazníků a domluvit si 3 x více schůzek?

Může to být i váš příběh.  Paní Dana se s vedením firmy domluvila, že bude obchodníkům navolávat schůzky s klienty a z uzavřených obchodů bude mít provizi. Vše vypadalo lákavě...

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech produktů

Nepřesvědčujte zákazníky o vlastnostech vašich produktů.  Už slyším, jak někteří obchodní zástupci říkají no to je přece jasné. Možná, ale většina to nedělá. Díky tomu, mají...

Je lepší navolávání schůzek nebo jít raději na kliku?

Pohybujete se ve světě prodeje? To jste asi někdy zvažovali, co je lepší. Navolávání schůzek nebo jít přímo „na kliku“. Jít přímo „na kliku“ znamená,...

Jak se zbavit strachu z odmítnutí a vyhnout se mu, jednou pro vždy?

Představte si, že už nemusíte řešit, jak se zbavit strachu z odmítnutí. Jak se mu jednou pro vždy vyhnete a nebudete opakovaně prožívat stres z toho, že zase...

Jsou prázdniny okurková sezóna, mýtus nebo výmluva

Říká se, že prázdniny jsou okurková sezóna. Je to mýtus nebo výmluva? Fakt, je ten, že některé firmy mají prodejní špičku, jiné „okurkovou sezónu“.  Ať...

Jak prodávat služby, jako na běžícím pásu

Myslíte si, že prodávat služby je mnohem těžší než prodávat produkty? Pak je tento článek určen právě vám. Jak prodávat nehmotné produkty, to znamená, jak...