Štítek: krize

Přichází krize nebo příležitost ke změně a osobnímu růstu

Nastala doba koronavirová, pro někoho doba „nucené dovolené“, krize a nečekaných změn. Pro druhého příležitost ke změně a osobnímu růstu. Nechci hodnotit, který pohled na současné dění...

Stav mysli rozhoduje o vašem životě a prodejních výsledcích

Opět se potvrzuje, že stav mysli rozhoduje o výsledku a nejistota vyvolává obavy a strach. Myšlenky jdou negativním směrem. Jako na běžícím pásu se vybavují katastrofické scénáře, které vidíte...

Proč agresivita zákazníků roste? Proč jsou zákazníci zlí?

Máte pocit, že si jako zákazník můžete dovolit cokoliv? Co pro Vás znamená obchodníky ctěné pravidlo „Zákazník náš pán.“. Myslíte si, že vám dal někdo...

Jaké to je, když se vede cenová válka? Vyhraje zákazník?

Slyšíte ještě na akční cenové nabídky? Jak je někde nápis „Zdarma“ musíte to mít? Kdysi dávno, letáky fungovaly, jako pobídka pro zákazníky. Obchodníci byli spokojení. Dnes...

Zvoní obchodním zástupcům umíráček?

Je to možné?  V době, kdy celková nezaměstnanost v České republice kolísá mezi 8% až 9.7%  a  je velký zájem o pozici obchodního zástupce. Personální agentury uvádějí, poptávka...