Štítek: prospěch

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi.

Chyby při oslovení zákazníků. GDPR v praxi. Oslovení zákazníků je královská disciplína, která dává obchodníkům pěkně do těla. Každý obchodník má někdy zamotanou hlavu z toho, jak má...

Technika oslovení, která rozděluje lidi, i přes to, že vás dostane na schůzku

Tato technika oslovení rozděluje lidi na dvě nesmiřitelné skupiny. Jedna o této technice tvrdí, že její používání je neomalenost, arogantnost a neúcta k lidem, se kterými se chcete...

Rozlouskněte tři oříšky (pro obchodní zástupce) a začnete víc prodávat

Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje.   Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky:...

Nenávidíte Vaši konkurenci?

Využijte ji ve Váš prospěch. Konkurence je důležitou součástí našich životů. Můžete ji nenávidět nebo ji můžete využívat. Nebýt konkurence, nepohnete se z místa. Odmalička stále...

Jste začínající obchodní zástupce? Bojíte se námitek?

Máte strach z námitek zákazníka? Nejraději byste překonávání námitek přeskočili?   Nevíte jak námitky zákazníka překonat? Máte strach, že jedna z námitek bude vysoká cena? Každý obchodní zástupce,...

Jak si získat důvěru zákazníka?

Neprodávejte už mezi dveřmi. Rozhodně u zákazníka nevzbudíte dobrý dojem, pokud ode dveří jdete s rukou nataženou k pozdravu a voláte na něj, že jste rádi, že jste se konečně...