Jak moc tlačíte na zákazníka, aby koupil právě od vás
Mnohé firmy mají strategii, maximální výši tržeb. Jak se často ve firmách plánuje? Každý rok Vám navýší plán předcházejícího roku o nějaká procenta. Dostanete měsíční plán...
head>
Mnohé firmy mají strategii, maximální výši tržeb. Jak se často ve firmách plánuje? Každý rok Vám navýší plán předcházejícího roku o nějaká procenta. Dostanete měsíční plán...
Většina firem a podnikatelů žije v přesvědčení, že si nemůže vybírat své zákazníky. Obchodní zástupce tlačí do této prodejní strategie a trh se podle ní chová. Výsledkem je kvantita...
Zákazník ve Vás vidí experta. Ať nabízíte cokoli, zákazník si jde za Vámi pro radu. Má ve Vás důvěru, považuje Vás za specialistu ve svém oboru. Zákazník...
Známé pořekadlo:„Halíře dělají talíře“ se používá většinou v souvislosti s šetřením peněz. V práci obchodního zástupce najdete rovněž využití tohoto pořekadla. Kdy opravdu platí, že halíře dělají talíře....
Někdo ho má, někdo ne. Mnozí prodejci hledají různé fígle, jak přivést zákazníky. Firmy platí reklamy, aby na sebe upoutaly, a když k nim zákazník přijde, nechají ho...
Stalo se Vám někdy, že jste rozplakali Vaše zákazníky? Mně ano. Asi si říkáte, co jsem jim provedla? Žádná „levota“ v tom není. Poprvé jsem měla...
Komunikace se zákazníky otevírá dveře úspěšnému prodeji. Mnoho obchodních jednání končí fiaskem, protože obchodní zástupce komunikaci podcení. Mnozí prodejci si nevšímají řeči těla zákazníka, a proto...
Říkáte si, že jsem se zbláznila? Ne nezbláznila. Mnohdy pracujete zadarmo, aniž byste si to uvědomovali. Při práci obchodního zástupce také nejdříve dáváte víc, než...
Jak prodávat, je námětem mnoha diskuzí. Nejdůležitějších je prvních 5 -10 vteřin, kdy si Váš zákazník o Vás udělá obrázek, co jste zač. Toto pravidlo by...
Po revoluci byl prodejní boom. Prodávalo se snad úplně všechno. Úplné začátky jsem nezažila, ale co jsem vyslechla od pamětníků, prožili úžasné období. Jak se...