Kategorie: Na zamyšlení

Tři dárky, které zvyšují prodeje a nic vás nestojí

V obchodě platí pravidlo, že se zákazník vrátí, když je spokojený. No jo, ale jak zařídit zákazníkovu spokojenost bez velkých nákladů? Poradím vám, nachystejte si tři...

3 tipy jak se zbavíte stagnace prodeje a nastartujete jeho růst

Žhavé téma firemních porad a mítinků je stagnace prodeje u obchodních zástupců. Stagnace je věrná kamarádka frustrace. Přestože o ni nestojíte, potkáte jí častěji, než byste chtěli. Připlíží...

Jak se stát skvělým obchodním zástupcem, který prodá komukoli cokoli

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců.  Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli...

Jak roztočit kolo úspěšného kontaktování nových zákazníků

Nabízí se odpověď těžko. Milión výmluv a důvodů proč kontaktování nových zákazníků nejde. Jestli chcete prodávat, vykašlete se na výmluvy a hledejte způsoby, jak to zvládnete. Ano, pokud...

Jak se dostat na schůzku, díky technice, kterou nikdo nepoužívá

Jak si dohodnout schůzku se zákazníkem, je věčné téma obchodníků. Dnes a denně obchodní zástupci řeší komu a jak zavolat, aby se mohli se zákazníkem sejít a prodat...

7 nejčastějších chyb e-mailové komunikace, které brání zvýšení prodeje

Většina lidí používá e-mailovou komunikaci, aniž by se zabývali jejími (ne)psanými pravidly. Bez velkého přemýšlení napíší e-mail nebo dají rovnou odpovědět a za pár minut někdy...

Jak komunikovat se zákazníkem, abyste prodali

Je veřejným tajemstvím, že obchodní rozhovor vede ten, kdo pokládá otázky. Asi jste to už někdy slyšeli. Pokud ano, řídíte se podle toho? Zamyslete se...

Jak (ne)ulovit nového zákazníka a proč je lepší pečovat o ty, které máme

Hon na nové zákazníky se opakuje stále dokola. Však to znáte. Někdo vám zavolá a vytrhne vás z práce. Vy jste podvědomě naštvaní, protože víte, že než se...

Proč nepřichází úspěch a proč máte mizerné výsledky

Vaše očekávání se nenaplnilo. Čekali jste úspěch a skvělé výsledky. Místo snadného výdělku přišlo zklamání a pocit zmaru. Možná zklamání a pocit beznaděje zrovna prožíváte. Možná jste v obchodě...

(Ne)chci slevu zadarmo

Na začátku 21. století se za slevu z nákupu dokonce platilo. Strategie a práce se slevami byla v plenkách. Obchodníci se učili, jak se slevami zacházet, jak je používat....