Kategorie: Na zamyšlení

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...

Top 10 nejhůře obsazovaných pozic 2014

V úterý 10. června 2014 byly zveřejněny výsledky 9. ročníku každoročního průzkumu ManpowerGroup – Nedostatek lidí s potřebnou kvalifikací, který se zaměřuje na obsaditelnost konkrétních pozic vhodným...

Je myšlení obchodního zástupce důležitější než léta praxe?

Paradoxem je, že při náboru obchodních zástupců se nejdříve přihlíží k délce praxe a potom přicházejí na řadu další atributy. Nejsem si jistá, zda se vedení firem zamýšlí...

Klíč k úspěšnému prodeji.

O komunikaci se s obchodními zástupci bavíme často, je to klíč k úspěšnému prodeji. Jak může pomoci, co a jak při obchodním jednání upravit, jak reagovat na různé situace...

Nejčastější chyby při komunikaci se zákazníkem.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte?   Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...

Také děláte změny pro dobro zákazníka?

Máte ve vašich propagačních materiálech věty typu: „Poskytujeme našim zákazníkům nejlepší služby. Pro naše zákazníky děláme maximum. Můžete se na nás spolehnout.“ Jaká je skutečnost? Chovají...

Klíčové obchodní a prodejní dovednosti jsou jako skládačka

Představte si klíčové obchodní a prodejní dovednosti jako skládačku. Každá dovednost je jeden dílek. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i vaše úspěšnost prodeje. Vaše výsledky odpovídají vašim...

Je sleva řešení na nedostatek zákazníků?

Mohlo by se zdát, že ano. Proč jsou slevy na prvním místě při obchodním jednání? Patříte mezi ty, kteří se dobrovolně a zbytečně vzdávají části zisku? Dostali...

Sebevědomí a efektivní prodej.

Zdá se Vám, že spojení efektivity prodeje a sebevědomí je divné? Říkáte si, že sebevědomí patří do škatulky osobního rozvoje. Jistě, máte pravdu, ale sebevědomí je spojeno...

5 tipů, jak zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu.

Patříte mezi obchodníky, kterým by se hodilo zvýšit efektivitu sjednávání schůzek po telefonu? Přemýšlíte spíš o tom, jak se z telefonování „vyzout“ nebo jak se dá zvýšit jeho...