Kategorie: Tipy a návody

Jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky

Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...

Rozlouskněte tři oříšky (pro obchodní zástupce) a začnete víc prodávat

Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje.   Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky:...

Jak moc tlačíte na zákazníky, aby koupili

V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší...

(Ne)chci slevu zadarmo

Na začátku 21. století se za slevu z nákupu dokonce platilo. Strategie a práce se slevami byla v plenkách. Obchodníci se učili, jak se slevami zacházet, jak je používat....

Syndrom debilního zákazníka může nakazit i vás

Syndrom debilního zákazníka si vytváříte pod vlivem stresu, nervozity z nestíhání úkolů a činností, které potřebujete zvládnout. Pokud jste v pohodě a pozitivně naladěni, zvládáte vše s lehkostí a bravurou. Když...

Syndrom debilního zákazníka – 1. část

Denně se necháváme ovlivňovat obecným přesvědčením, že všichni spěchají, nikdo nemá na nic čas. Pokud přijmete tuto hru i vy při prodeji, čeká na vás stres, únava a pocit,...

Potvrzeno psychology

Psychologové opět potvrzují, že mozek neumí myslet na dvě věci najednou. To znamená, že nemůžete současně myslet na to, že vás zákazník odmítne, nebo že rád koupí. ...

Noční můrou obchodních zástupců je strach z odmítnutí

Dá se čelit strachu z odmítnutí, můžete se tohoto strachu zbavit. Bude strach z odmítnutí vašim věrným průvodcem při práci obchodního zástupce?  Na všechny tři otázky je odpověď...

Proč je 85 % obchodních zástupců zákazníky nepochopeno?

Mluvíte jazykem zákazníků? Rozumí vám vaši zákazníci? Říkáte, no jasně, ano.  V tom případě vám upřímně gratuluji. Patříte k 15% obchodních zástupců, kterým jejich zákazníci porozumí. 85...

Oblíbený nešvar obchodních zástupců

Je nenápadný a na první pohled neškodný. Nejde o nic závratného, pouze si zákazníka pečlivě zařadíte do vámi připravené škatulky. A v tom je právě ta zrada. Vaše první selekce zákazníků...