Kategorie: Tipy a návody

Ptejte se, zvýšíte úspěšnost prodeje.

Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...

Je myšlení obchodního zástupce důležitější než léta praxe?

Paradoxem je, že při náboru obchodních zástupců se nejdříve přihlíží k délce praxe a potom přicházejí na řadu další atributy. Nejsem si jistá, zda se vedení firem zamýšlí...

Klíč k úspěšnému prodeji.

O komunikaci se s obchodními zástupci bavíme často, je to klíč k úspěšnému prodeji. Jak může pomoci, co a jak při obchodním jednání upravit, jak reagovat na různé situace...

Jenom kvalita nestačí. Chce to něco víc.

Jak je možné, že se firmy dostanou do červených čísel, i když mají vysoce kvalitní výrobky? Mají mezinárodní certifikáty jakosti, a přesto není o výrobky velký zájem? Vyšší cena...

Nejčastější chyby při komunikaci se zákazníkem.

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte?   Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...

Proč zákazníci nechtějí nabízený produkt?

Drtí vás dražší konkurence? Stává se vám, že zákazníci nechtějí váš produkt, i když je levnější než konkurenční? Například kadeřníci chtějí levnější značky barev na vlasy. Třeba i méně...

Zlepšete komunikaci, získáte více spokojených zákazníků.

Všimli jste si, že lidé mezi sebou stále méně komunikují? Je to paradox, čím jsou kvalitnější komunikační technologie, tím méně spolu mluvíme. Tento trend se...

Klíčové obchodní a prodejní dovednosti jsou jako skládačka

Představte si klíčové obchodní a prodejní dovednosti jako skládačku. Každá dovednost je jeden dílek. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i vaše úspěšnost prodeje. Vaše výsledky odpovídají vašim...

Je sleva řešení na nedostatek zákazníků?

Mohlo by se zdát, že ano. Proč jsou slevy na prvním místě při obchodním jednání? Patříte mezi ty, kteří se dobrovolně a zbytečně vzdávají části zisku? Dostali...

Sebevědomí a efektivní prodej.

Zdá se Vám, že spojení efektivity prodeje a sebevědomí je divné? Říkáte si, že sebevědomí patří do škatulky osobního rozvoje. Jistě, máte pravdu, ale sebevědomí je spojeno...