
Ptejte se, zvýšíte úspěšnost prodeje.
Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...
head>
Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...
Paradoxem je, že při náboru obchodních zástupců se nejdříve přihlíží k délce praxe a potom přicházejí na řadu další atributy. Nejsem si jistá, zda se vedení firem zamýšlí...
O komunikaci se s obchodními zástupci bavíme často, je to klíč k úspěšnému prodeji. Jak může pomoci, co a jak při obchodním jednání upravit, jak reagovat na různé situace...
Jak je možné, že se firmy dostanou do červených čísel, i když mají vysoce kvalitní výrobky? Mají mezinárodní certifikáty jakosti, a přesto není o výrobky velký zájem? Vyšší cena...
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak komunikujete se zákazníky? Jakým způsobem je oslovujete, jak s nimi jednáte? Jak řešíte vzniklé konflikty a reklamace? Jedete podle zaběhané šablony...
Drtí vás dražší konkurence? Stává se vám, že zákazníci nechtějí váš produkt, i když je levnější než konkurenční? Například kadeřníci chtějí levnější značky barev na vlasy. Třeba i méně...
Všimli jste si, že lidé mezi sebou stále méně komunikují? Je to paradox, čím jsou kvalitnější komunikační technologie, tím méně spolu mluvíme. Tento trend se...
Představte si klíčové obchodní a prodejní dovednosti jako skládačku. Každá dovednost je jeden dílek. S počtem dovedností, které ovládáte, roste i vaše úspěšnost prodeje. Vaše výsledky odpovídají vašim...
Mohlo by se zdát, že ano. Proč jsou slevy na prvním místě při obchodním jednání? Patříte mezi ty, kteří se dobrovolně a zbytečně vzdávají části zisku? Dostali...
Zdá se Vám, že spojení efektivity prodeje a sebevědomí je divné? Říkáte si, že sebevědomí patří do škatulky osobního rozvoje. Jistě, máte pravdu, ale sebevědomí je spojeno...