Kategorie: Tipy a návody

Je segmentace trhu důležitá?

Segmentace byla, je a bude důležitá. Pomocí správné segmentace trhu najdete cílovou skupinu Vašich zákazníků. Chcete podnikat, nevíte v čem? Využijte segmentace trhu a možná najdete segment, který...

Jaké jsou vaše produkty, levné nebo drahé

Říkáte zákazníkům, že jsou vaše produkty drahé? Děláte při prodeji stejnou chybu? Jaké jsou vaše produkty, levné nebo drahé? Každý produkt má svoji hodnotu, zda...

Co všechno poznáte z neverbální komunikace, řeči těla?

Neverbální komunikace nebo známější výraz, řeč těla je v životě skvělým pomocníkem. Znalost této problematiky nejvíce využijete při jednáních, nemusí být jenom pracovní. Pomocí signálů neverbální...

Asertivita není agresivita

Asertivní jednání patří mezi důležité schopnosti člověka. Asertivita je způsob komunikace a chování, je to způsob jak prosadit svůj názor, zájem, určité stanovisko. Pozor, nepleťte si...

Varování. Jak (ne)prodávat.

Jak prodávat, je námětem mnoha diskuzí. Nejdůležitějších je prvních 5 -10 vteřin, kdy si Váš zákazník o Vás udělá obrázek, co jste zač. Toto pravidlo by...

Jak prodávat v období krize?

Máte pocit, že se Vám nedaří, ptáte se: Jak prodávat v o období krize? Stále častěji se setkáváte se zákazníky, kteří už rezignovali? Hledáte způsob jak...

Jak najít zákazníky?

V obchodě se nejčastěji zabýváte otázkou, „Jak najít zákazníky“? Účastníte se porad, kde se stále dokolečka probírá, jak najít nové zákazníky. Vedení na Vás tlačí, musíte...

Obchodní zástupce a návraty zákazníků.

Stalo se Vám, že spokojený zákazník odešel ke konkurenci?  Konkurence Vám přetáhla zákazníka? Jak to, že skončila spolupráce se spokojeným zákazníkem? Slyšeli jste od zákazníka,...

Musí být obchodní zástupce osobnost, aby opakovaně prodal?

Jak má prodejce působit na zákazníky? Musí být obchodní zástupce osobnost, aby opakovaně prodal? Představte si, že jednáte s odměřeným zákazníkem. Jaké jsou vaše pocity? Jak se...

Nenávidíte Vaši konkurenci?

Využijte ji ve Váš prospěch. Konkurence je důležitou součástí našich životů. Můžete ji nenávidět nebo ji můžete využívat. Nebýt konkurence, nepohnete se z místa. Odmalička stále...