Kategorie: Vzdělání

Jak prodávat služby, jako na běžícím pásu

Myslíte si, že prodávat služby je mnohem těžší než prodávat produkty? Pak je tento článek určen právě vám. Jak prodávat nehmotné produkty, to znamená, jak...

Je plánování ztráta času

Často slyším, že si něco naplánujete a stejně to nikdy nevyjde. Stejně tak, že je plánování ztráta času. Plánování je na nic. Jak to máte vy? Plánujete?...

3 tipy jak se zbavíte stagnace prodeje a nastartujete jeho růst

Žhavé téma firemních porad a mítinků je stagnace prodeje u obchodních zástupců. Stagnace je věrná kamarádka frustrace. Přestože o ni nestojíte, potkáte jí častěji, než byste chtěli. Připlíží...

Jak se stát skvělým obchodním zástupcem, který prodá komukoli cokoli

Prodat snadno, jednoduše a každému zákazníkovi, je snem většiny obchodních zástupců.  Měli jste to podobně? Splnilo se vaše očekávání o prodeji a balíku peněz, který snadno vyděláte? Jestli...

Proč se obchodním zástupcům nedaří sjednat schůzku po telefonu

Jaká je současná realita v kontaktování nových zákazníků? 90% obchodních zástupců nerado telefonuje na studené kontakty. Vedení firem jim to ani trochu neusnadňuje. Nového obchodního zástupce posadí...

Jak se dostat na schůzku, díky technice, kterou nikdo nepoužívá

Jak si dohodnout schůzku se zákazníkem, je věčné téma obchodníků. Dnes a denně obchodní zástupci řeší komu a jak zavolat, aby se mohli se zákazníkem sejít a prodat...

7 nejčastějších chyb e-mailové komunikace, které brání zvýšení prodeje

Většina lidí používá e-mailovou komunikaci, aniž by se zabývali jejími (ne)psanými pravidly. Bez velkého přemýšlení napíší e-mail nebo dají rovnou odpovědět a za pár minut někdy...

5 tipů, jak působit přesvědčivě na zákazníky

Ať už se snažíte zapůsobit na majitele firmy nebo nákupčího, aby si od vás objednal, musíte působit přesvědčivě. Musíte působit sebejistě a profesionálně, i když se tak možná...

Jak komunikovat se zákazníkem, abyste prodali

Je veřejným tajemstvím, že obchodní rozhovor vede ten, kdo pokládá otázky. Asi jste to už někdy slyšeli. Pokud ano, řídíte se podle toho? Zamyslete se...

Jak (ne)ulovit nového zákazníka a proč je lepší pečovat o ty, které máme

Hon na nové zákazníky se opakuje stále dokola. Však to znáte. Někdo vám zavolá a vytrhne vás z práce. Vy jste podvědomě naštvaní, protože víte, že než se...