Kategorie: Vzdělání

Jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky

Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...

Rozlouskněte tři oříšky (pro obchodní zástupce) a začnete víc prodávat

Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje.   Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky:...

Jak moc tlačíte na zákazníky, aby koupili

V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší...

(Ne)chci slevu zadarmo

Na začátku 21. století se za slevu z nákupu dokonce platilo. Strategie a práce se slevami byla v plenkách. Obchodníci se učili, jak se slevami zacházet, jak je používat....

Potvrzeno psychology

Psychologové opět potvrzují, že mozek neumí myslet na dvě věci najednou. To znamená, že nemůžete současně myslet na to, že vás zákazník odmítne, nebo že rád koupí. ...

Noční můrou obchodních zástupců je strach z odmítnutí

Dá se čelit strachu z odmítnutí, můžete se tohoto strachu zbavit. Bude strach z odmítnutí vašim věrným průvodcem při práci obchodního zástupce?  Na všechny tři otázky je odpověď...

Proč je 85 % obchodních zástupců zákazníky nepochopeno?

Mluvíte jazykem zákazníků? Rozumí vám vaši zákazníci? Říkáte, no jasně, ano.  V tom případě vám upřímně gratuluji. Patříte k 15% obchodních zástupců, kterým jejich zákazníci porozumí. 85...

Oblíbený nešvar obchodních zástupců

Je nenápadný a na první pohled neškodný. Nejde o nic závratného, pouze si zákazníka pečlivě zařadíte do vámi připravené škatulky. A v tom je právě ta zrada. Vaše první selekce zákazníků...

Ptejte se, zvýšíte úspěšnost prodeje.

Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...

Je špatná doba, mám malé zisky.

Je špatná doba, mám malé zisky. Tato slova pravidelně znějí v úvodní části školení, kdy se ptám obchodních zástupců: „Co vás nejvíce trápí v prodeji?“ Další obchodní...