Jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky
Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...
head>
Silné stránky nestačí, je klíčové vědět jak pomocí slabých stránek zlepšíte prodejní výsledky. Stále kolem sebe slyšíte, zaměřte se na své silné stránky a ty posilujte. Uvědomte...
Jste obchodní zástupce? Neoslovujte zákazníky, dokud neuvidíte toto video. Může vám zásadně změnit vaši úspěšnost prodeje. Co se skrývá za třemi oříšky? Jasně tři otázky:...
V obchodní branži je to věčné téma a vždy se kolem něj vedou dlouhé diskuse. Mnohdy se s diskuse vyostří. Vedoucí týmů vyžadují od obchodních zástupců vetší...
Na začátku 21. století se za slevu z nákupu dokonce platilo. Strategie a práce se slevami byla v plenkách. Obchodníci se učili, jak se slevami zacházet, jak je používat....
Psychologové opět potvrzují, že mozek neumí myslet na dvě věci najednou. To znamená, že nemůžete současně myslet na to, že vás zákazník odmítne, nebo že rád koupí. ...
Dá se čelit strachu z odmítnutí, můžete se tohoto strachu zbavit. Bude strach z odmítnutí vašim věrným průvodcem při práci obchodního zástupce? Na všechny tři otázky je odpověď...
Mluvíte jazykem zákazníků? Rozumí vám vaši zákazníci? Říkáte, no jasně, ano. V tom případě vám upřímně gratuluji. Patříte k 15% obchodních zástupců, kterým jejich zákazníci porozumí. 85...
Je nenápadný a na první pohled neškodný. Nejde o nic závratného, pouze si zákazníka pečlivě zařadíte do vámi připravené škatulky. A v tom je právě ta zrada. Vaše první selekce zákazníků...
Na školeních nebo v emailech se množí dotazy, jestli je vhodné, se na to a to zákazníka zeptat? Není to divné? Jasně, že se zeptat můžete nebo spíš...
Je špatná doba, mám malé zisky. Tato slova pravidelně znějí v úvodní části školení, kdy se ptám obchodních zástupců: „Co vás nejvíce trápí v prodeji?“ Další obchodní...