head>
Jak vypadaly Vaše první prodeje? Vzpomínáte si na ně? Byly jednoduché, přímé, bez různé vaty a balastu? Jaká byla Vaše úspěšnost?
Možná nebyla o moc nižší než nyní, kdy jste se naučili mnoho věcí, znáte plno různých informací a snažíte se je všechny prodat zákazníkovi.
Když se něco učíme, začínáme od jednoduchých věcí ke složitějším. Důvodem je strach a nejistota, abychom něco nespletli nebo neříkali nesmysly.
V jednoduchosti je síla nebo krása. Tuto větu všichni známe, ale kdo se řídí její myšlenkou? Pravý význam těchto slov jsem si uvědomila před léty. Od té doby se jimi snažím řídit.
Možná to není pro Vás žádná novinka, ale pro mě to byla velká zkušenost a lekce. V prodeji reklamy a inzerce se mi dařilo hned od začátku. Po prvních měsících jsem byla mezi nejlepšími. Moje sebevědomí rostlo, a proto jsem začala vylepšovat obchodní rozhovor a hledat cestu k větší úspěšnosti.
Zákazníkům jsem se snažila předat všechno, co jsem se naučila. Myslela jsem si, že více informací o produktech bude znamenat větší zájem o jejich nákup. Mnozí z Vás výsledek tušíte. Žádný strmý nárůst prodeje se nekonal.
Nastala stagnace úspěšnosti, moje sebevědomí se vracelo z oblak na zem.
Dostavilo první, velké zklamání z neúspěchu. Euforie úspěšného začátku v prodeji byla pryč. Nechápala jsem, proč mi nejde zvýšit obrat a úspěšnost prodeje. Nevěděla jsem, co dělám špatně. Nikdo mně neporadil.
Naštěstí jsem byla zvyklá, každé obchodní jednání zpětně analyzovat. V duchu jsem procházela, co bych řekla nebo udělala jinak. Začala jsem srovnávat dřívější jednání se současnými.
V čem byla jednání odlišná? Najednou mi to došlo. V množství poskytnutých informací a mém přístupu. Doslova jsem utloukla zákazníky informacemi. Nedala jsem jim prostor. Přestala jsem poslouchat, proto jsem nevěděla, jaká je jejich potřeba, kterou by vyřešila reklamní inzerce.
Začala jsem se řídit těmito principy a úspěšnost prodejů šla opět nahoru. Pochopila jsem, že obchodní dovednosti, znalost techniky a touha uspět jsou velice důležité součásti prodeje. Současně jsem si uvědomila, že myšlení a přístup je ještě důležitější.
Jenom na Vašem myšlení a postoji záleží, jak zužitkujete Vaše znalosti a dovednosti. Vy rozhodujete o úspěchu nebo neúspěchu.
Co se stane, když s tím nic neuděláte a situace se ještě zhorší? Jaké jsou důsledky, když neuděláte nic s nízkými obraty a klesajícím prodejem?
Proč se zaobírat klesajícím prodejem teď, proč to neodložit na později, tak jako spousta jiných neúspěšných obchodních zástupců a podnikatelů?
Budete-li chtít, zastavit klesající obraty a zvýšit prodej, může vám v tom pomoci skvělý parťák, který vás vždycky podrží. Neodmlouvá, netrucuje. Je na něho spolehnutí. Už nikdy na prodej nebudete sami.
Inspiroval vás článek? Sdílejte ho s vašimi přáteli a budu ráda i za váš názor a komentář.
zase jeden z celé řady perfektních článků ;-) děkuji za připomenutí
Vynikající,díky:.-)
Díky za super článek! Tak tohle je přesně můj problém:-) v současnosti. Resumé, omezím množství informací poskytované potencionálním zákazníkům ze své vlastní iniciativy.